Producenci
(d)oceniają nas


Pomoc / FAQ

 

Czyli kilka najczęściej pojawiających się pytań i odpowiedzi na nie.
 
 
- Jak poruszać się po sklepie?
Dołożyliśmy starań, aby sklep wsoczewkach.pl był przyjazny i poruszanie się po nim nie sprawiało problemów.
Soczewki kontaktowe podzieliliśmy na grupy: jednodniowe, dwutygodniowe, miesięczne, dzień i noc 24h, kwartalne, roczne, kolorowe, toryczne (astygmatyzm). Czasami ta sama soczewka może znaleźć się w 2-3 kategoriach np. soczewka jednodniowa kolorowa będzie w dziale jednodniowe oraz kolorowe.
Możesz skorzystać z wyszukiwarki prostej lub zaawansowanej.
W podglądzie asortymentu możesz wybrać swój ulubiony sposób prezentacji na:
- lista - nazwa produktu + cena zakupu
- opis - nazwa produktu + krótki opis + cena zakupu
- foto - fotografia produktu + nazwa produktu + krótki opis + cena zakupu
 
Soczewki są wypisane w formacie:
Nazwa handlowa soczewki (ilość w opakowaniu)
np. AIR OPTIX AQUA 6szt. oznacza, że opakowanie zawiera 6 sztuk soczewek o tej samych wartościach.
 
Przed zamówieniem należy zapoznać się z warunkami funkcjonowania sklepu:
- regulaminem,
- dostawami,
- systemem rabatów,
- polityką prywatności,
W przypadku pytań lub problemów z obsługą i funkcjonowaniem sklepu czy problemem z zamówieniem, bardzo proszę problemy kierować je na dane w zakładce kontakt.
 
- Jak dokonać zakupu?
Jest kilka sposobów.
Najprostrzy to kliknięcie w ikonkę koszyka i wpisanie ilości zamawianych produktów. Po podsumowaniu transakcji, wyborze sposobu płatności, dostawy albo:
- wpisać swoje dane jako klient nie zakładający konta,
- jeżeli masz już konto - "zaloguj się"
- nie posiadasz konta a chcesz je założyć - "zarejestruj się"
 
 
- Jak mogę założyć konto?
Wybierz z górnego narożnika "zarejestruj się"
Wpisz odpowiednie dane w "pierwszy raz w sklepie? Zarejestruj sie!"
- login - nazwa użytkownika dzięki której będziesz mógł się zalogować
- e-mail - wpisz swój adres e-mail,
- hasło - twoje hasło niezbędne do logowania się
- powtórz hasło - dla pewności wpisz je ponownie
UWAGA: proszę nie udostępniać tych danych osobom trzecim.
Kliknij "załóż konto"
 
 
- Czy muszę zakładać konto?
Oczywiście, że nie. Jednak warto założyć konto. Otrzymasz wtedy możliwość możliwości kilku adresów dostaw (do domu, pracy), śledzenia historii Twoich zakupów, uzyskania korzystnych rabatów dla stałych klientów i wielu innych udogodnień. Decyzje zawsze pozostawiamy po stronie klienta. Bez zakładania konta oczywiście również można złożyć zamówienie. Zapoznaj się z programem lojalnościowym, programem rabatowym.
 
 
- Czy korzystanie ze strony jest bezpieczne?
Tak. Strona panelu logowania klienta jak i administracji chroniona jest certyfikatem SSL, co oznacza, że przesyłane dane do serwera są szyfrowane i nie możliwe jest ich przechwycenie. O tym fakcie informuje Państwa ikona "kłódki" w pasku adresu przeglądarki.
 
 
- Czy mogę zmienić zamówienie?
Złożone zamówienie może zostać zmienione aż do momentu skompletowania zamówienia. W przypadku wystawienia paragonu (lub FV na życzenie) zlecenie zostanie nadane w takiej formie jak jest. Przed tym faktem możesz dokonywać zmian w zleceniu. Prosimy w tym momencie o kontakt.
 
 
- Mam problem z zamówieniem.
Napisz do nas lub zadzwoń, napewno pomożemy. Ze względów technicznych wolimy, aby zamówienie (przynajmniej w początkowym okresie funkcjonowania naszego sklepu) było składane właśnie przez witrynę internetową wsoczewkach.pl. Postaramy się pomoć w rozwiązaniu Twoich problemów z zamówieniem!
 
 
- Wybór godziny dostaw - Czy mogę prosić o dostwę o konkrentej godzinie?
W przypadku wyboru dostawy poprzez Pocztę Polską jak i firmę kurierską nie ma możliwości zadeklarowania godziny dostarczenia w podstawowej formie dostawy. Przesyłki kurierskie wysyłane są w ofercie standard. Na każdej przesyłce jednak notujemy Wasz numer telefonu, tak aby w razie konieczności kurier lub listonosz mógł się z Państwem skontaktować - jednak żaden z nich nie ma takiego obowiązku.
  
 
- Jak szybko otrzymam zamówione soczewki?
Dokładamy wszelkich starań abyś otrzymał je możliwie najszybciej. Niektóre soczewki posiadamy we własnym magazynie, inne musimy zamówić. Przy każdym produkcie napisany został podany orientacyjny czas oczekiwania wyrażony w dniach roboczych (czyli oprócz sobót, niedziel, świąt). O każdym etapie Twojego zamówienia będziesz na bieżąco informowany (o wpłacie, skompletowaniu zamówienia, wysyłce itp.)
Oczywiście może zdażyć się wydłużenie tego terminu, wtedy natychmiast Cię o tym poinformujemy pocztą elektroniczną lub telefonicznie. Ograniczamy jak tylko się da ilośc osób pośredniczących, jednak czasami zdażają się opóźnienia. Liczymy na zrozumienie.
 
 
- Czy mogę liczyć na jakieś rabaty / zniżki cenowe? 
Oczywiście! Doceniamy nowych i stałych klientów. Uruchomiony jest program lojalnościowy jak i zależny od wielkości zakupów. Zbierz zamówienie od swoich znajomych i dokonaj zakupów grupowych - gwarancja niższej ceny!
 
 
- Dlaczego w waszym sklepie nie ma poradników?
To bardzo proste. Soczewki kontaktowe oferowane w naszym sklepie wsoczewkach.pl są przeznaczone dla klientów, którzy przeszli już badanie doboru i aplikacji soczewek kontaktowych. Wiedzą jakie potrzebują dokładne parametry, potrafią się obsługiwać soczewkami kontaktowymi, pielęgnować je. Dlatego nie umieszczamy tego typu poradników.
 
 
- Czy muszę odwiedzać specjalistę?
Pamiętaj, że przed zakupem soczewek należy wykonać badanie wzroku w zakresie doboru soczewek kontaktowych u lekarza okulisty lub optometrysty. Używanie soczewek kontaktowych bez konsultacji ze specjalistą może spowodować nieprawidłowe widzenie lub nawet uszkodzenie wzroku. Składając zamówienie potwierdzasz, że jesteś użytkownikiem soczewek kontaktowych i że przeprowadzasz regularne kontrole u lekarza okulisty. Nie odpowiadamy za żadne szkody powstałe z nieprawidłowego użytkowania zamówionych w naszym sklepie soczewek kontaktowych.
 
 
- Czy muszę mieć badanie aby zamawiać soczewki?
Należy pamiętać, że przed zakupem soczewek należy wykonać badanie wzroku w zakresie doboru soczewek kontaktowych u lekarza okulisty lub optometrysty. Używanie soczewek kontaktowych bez konsultacji ze specjalistą może spowodować nieprawidłowe widzenie lub nawet uszkodzenie wzroku. Składając zamówienie jednocześnie potwierdzasz, że jesteś użytkownikiem soczewek kontaktowych i że przeprowadzasz regularne kontrole u lekarza okulisty. Nie odpowiadamy za żadne szkody powstałe z nieprawidłowego użytkowania zamówionych w naszym sklepie soczewek kontaktowych.
Dla własnego zdrowia, bezpieczeństwa, komfortu i zadowolenia powinieneś przed pierwszym zakupem oraz zmianą soczewek na inne skonsultować to ze swoim specjalistą.
 
- Czy oferowane produkty są oryginalne?
Tylko i wyłącznie! Oferowane produkty w naszym sklepie wsoczewkach.pl zamawiamy bezpośrednio u producenta, dzięki czemu omijamy firmy pośredniczące a tym samym możemy zaoferować Ci oryginalny, markowy produkt w atrakcyjnej cenie.
Dodatkowo zapewniamy, iż produkty sprzedawane w naszym sklepie wsoczewkach.pl są przechowywane zgodnie z wymogami magazynowania produktów medycznych oraz posiadają pełną gwarancję i mogą być reklamowane zgodnie z prawem konsumenckim.
 
 
- Dlaczego nie kupię u was soczewek na sztuki?
Z bardzo prostej przyczyny. Produkty powinny być dostarczone do klienta w takiej formie, jakiej dopuszcza je na rynek producent, czyli w opakowaniu. Jest to jednoznaczne z brakiem możliwości oferowania produktów w sprzedaży soczewek kontaktowych na sztuki. Podobnie jest z produktami dołączanymi jako promocyjne - nie są one w sprzedaży indywidualnej.
 
 
- miejsce na Twoje pytanie!
Jak masz jakieś pytanie, na które nie znalazłeś odpowiedzi - prześlij je do nas:
oczy@wsoczewkach.pl

 

 

do góry
Bestsellery
bestseller
Przejdź do porównywarki
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl